prikaz prve stranice dokumenta Razlike između potrošača u odabiru sportskog proizvoda prema utjecajima elemenata marketinga
Pristup korisnicima matične ustanove
specijalistički diplomski stručni
Razlike između potrošača u odabiru sportskog proizvoda prema utjecajima elemenata marketinga

Legović, Ivan (2016)
Veleučilište u Slavonskom Brodu
Društveni odjel

Citirajte ovaj rad

Legović, I. (2016). Razlike između potrošača u odabiru sportskog proizvoda prema utjecajima elemenata marketinga (Specijalistički diplomski stručni). Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:174:058582

Legović, Ivan. "Razlike između potrošača u odabiru sportskog proizvoda prema utjecajima elemenata marketinga." Specijalistički diplomski stručni, Veleučilište u Slavonskom Brodu, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:174:058582

Legović, Ivan. "Razlike između potrošača u odabiru sportskog proizvoda prema utjecajima elemenata marketinga." Specijalistički diplomski stručni, Veleučilište u Slavonskom Brodu, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:174:058582

Legović, I. (2016). 'Razlike između potrošača u odabiru sportskog proizvoda prema utjecajima elemenata marketinga', Specijalistički diplomski stručni, Veleučilište u Slavonskom Brodu, citirano: 31.05.2020., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:174:058582

Legović I. Razlike između potrošača u odabiru sportskog proizvoda prema utjecajima elemenata marketinga [Specijalistički diplomski stručni]. Slavonski Brod: Veleučilište u Slavonskom Brodu; 2016 [pristupljeno 31.05.2020.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:174:058582

I. Legović, "Razlike između potrošača u odabiru sportskog proizvoda prema utjecajima elemenata marketinga", Specijalistički diplomski stručni, Veleučilište u Slavonskom Brodu, Slavonski Brod, 2016. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:174:058582

Prijavite se u repozitorij kako biste mogli spremiti objekt u svoju listu.