Pristup korisnicima matične ustanove
završni rad
Analiza e-marketinga u Republici Hrvatskoj i Europskoj uniji

Domagoj Tomakić (2017)
Veleučilište u Slavonskom Brodu
Društveni odjel
Citirajte ovaj rad

Tomakić, D. (2017). Analiza e-marketinga u Republici Hrvatskoj i Europskoj uniji (Završni rad). Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:174:625735

Tomakić, Domagoj. "Analiza e-marketinga u Republici Hrvatskoj i Europskoj uniji." Završni rad, Veleučilište u Slavonskom Brodu, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:174:625735

Tomakić, Domagoj. "Analiza e-marketinga u Republici Hrvatskoj i Europskoj uniji." Završni rad, Veleučilište u Slavonskom Brodu, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:174:625735

Tomakić, D. (2017). 'Analiza e-marketinga u Republici Hrvatskoj i Europskoj uniji', Završni rad, Veleučilište u Slavonskom Brodu, citirano: 11.11.2019., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:174:625735

Tomakić D. Analiza e-marketinga u Republici Hrvatskoj i Europskoj uniji [Završni rad]. Slavonski Brod: Veleučilište u Slavonskom Brodu; 2017 [pristupljeno 11.11.2019.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:174:625735

D. Tomakić, "Analiza e-marketinga u Republici Hrvatskoj i Europskoj uniji", Završni rad, Veleučilište u Slavonskom Brodu, Slavonski Brod, 2017. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:174:625735