specijalistički diplomski stručni
Gerila marketing - strateški alat današnjice

Valentino Knatek (2017)
Veleučilište u Slavonskom Brodu
Društveni odjel
Citirajte ovaj rad...

Knatek, V. (2017). Gerila marketing - strateški alat današnjice (Specijalistički diplomski stručni). Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:174:074901

Knatek, Valentino. "Gerila marketing - strateški alat današnjice." Specijalistički diplomski stručni, Veleučilište u Slavonskom Brodu, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:174:074901

Knatek, Valentino. "Gerila marketing - strateški alat današnjice." Specijalistički diplomski stručni, Veleučilište u Slavonskom Brodu, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:174:074901

Knatek, V. (2017). 'Gerila marketing - strateški alat današnjice', Specijalistički diplomski stručni, Veleučilište u Slavonskom Brodu, citirano: 24.04.2019., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:174:074901

Knatek V. Gerila marketing - strateški alat današnjice [Specijalistički diplomski stručni]. Slavonski Brod: Veleučilište u Slavonskom Brodu; 2017 [pristupljeno 24.04.2019.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:174:074901

V. Knatek, "Gerila marketing - strateški alat današnjice", Specijalistički diplomski stručni, Veleučilište u Slavonskom Brodu, Slavonski Brod, 2017. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:174:074901