Naslov | Razvoj kreativnosti zaposlenika |
Naslov (engleski) | Development of creativity of employees |
Autor | Marijana Ošap |
Mentor | Anita Kulaš Mirosavljević (mentor) |
Član povjerenstva | Lena Duspara (predsjednik povjerenstva) |
Član povjerenstva | Anita Kulaš Mirosavljević (član povjerenstva) |
Član povjerenstva | Sanja Knežević (član povjerenstva) |
Ustanova koja je dodijelila akademski / stručni stupanj | Veleučilište u Slavonskom Brodu (Društveni odjel) Slavonski Brod |
Datum i država obrane | 2016-06-30, Hrvatska |
Znanstveno / umjetničko područje, polje i grana | DRUŠTVENE ZNANOSTI Ekonomija Organizacija i menadžment |
Sažetak | U radu se analiziraju teorije kreativnosti, kreativna klima, uloga menadžmenta ljudskih
resursa na poticanje kreativnosti zaposlenika, te proces kreativnog razmišljanja.
Danas se sve više pažnje u poslovanju posvećuje kreativnosti, uspješne kompanije i
napredni voditelji cijene kreativnost svojih suradnika, a u poslovanju se koriste tehnikama za
njeno poticanje. Gotovo da ne postoji grana poslovanja, odjel u organizaciji ili pozicija koja ne
zahtijeva kreativnost u svrhu iznalaženja što boljih rješenja; od proizvodnje, optimizacija radnih
procesa, kontrolinga, marketinga, prodaje do upravljanja ljudskim potencijalima.
Polazi se od pretpostavke o podršci koja je potrebna za razvoj kreativnosti u
organizaciji, a koja obuhvaća umreženu kreativnost individualaca, grupe, tima, strategija
menadžmenta za razvoj motivacije i nagrađivanja kreativnih potencijala u organizaciji. |
Sažetak (engleski) | This paper analyzes the theory of creativity, creative climate, the role of human resource
management to encourage the creativity of employees, and the process of creative thinking.
Today, more attention is paid to creativity in business, successful companies and leaders
prices advanced creativity of its associates, and in business used techniques for its
encouragement. There is almost no branch of business, department or organization in a position
that does not require creativity for the purpose of finding the best solutions; of production,
optimization of working processes, controlling, marketing, sales to human resources
management.
The assumption is the support that is needed for the development of creativity in the
organization, which includes networked creativity of individuals, groups, teams, management
strategies to develop motivation and reward creative potential in the organization. |
Ključne riječi |
|
Ključne riječi (engleski) |
|
Jezik | hrvatski |
URN:NBN | urn:nbn:hr:174:422098 |
Studijski program | Naziv: Menadžment Vrsta studija: stručni Stupanj studija: stručni Akademski / stručni naziv: stručni/a prvostupnik/prvostupnica (baccalaureus/baccalaurea) ekonomije (bacc. oec.) |
Vrsta resursa | Tekst |
Način izrade datoteke | Izvorno digitalna |
Prava pristupa | Pristup korisnicima matične ustanove |
Uvjeti korištenja |  |
Datum i vrijeme pohrane | 2017-09-28 11:05:42 |