Pristup korisnicima matične ustanove
završni rad
Struktura utjecaja elemenata promotivnog miksa na odabir sportskog proizvoda u Slavonskom Brodu

Antonela Blaževac (2016)
Veleučilište u Slavonskom Brodu
Društveni odjel
Citirajte ovaj rad

Blaževac, A. (2016). Struktura utjecaja elemenata promotivnog miksa na odabir sportskog proizvoda u Slavonskom Brodu (Završni rad). Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:174:380747

Blaževac, Antonela. "Struktura utjecaja elemenata promotivnog miksa na odabir sportskog proizvoda u Slavonskom Brodu." Završni rad, Veleučilište u Slavonskom Brodu, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:174:380747

Blaževac, Antonela. "Struktura utjecaja elemenata promotivnog miksa na odabir sportskog proizvoda u Slavonskom Brodu." Završni rad, Veleučilište u Slavonskom Brodu, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:174:380747

Blaževac, A. (2016). 'Struktura utjecaja elemenata promotivnog miksa na odabir sportskog proizvoda u Slavonskom Brodu', Završni rad, Veleučilište u Slavonskom Brodu, citirano: 15.12.2019., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:174:380747

Blaževac A. Struktura utjecaja elemenata promotivnog miksa na odabir sportskog proizvoda u Slavonskom Brodu [Završni rad]. Slavonski Brod: Veleučilište u Slavonskom Brodu; 2016 [pristupljeno 15.12.2019.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:174:380747

A. Blaževac, "Struktura utjecaja elemenata promotivnog miksa na odabir sportskog proizvoda u Slavonskom Brodu", Završni rad, Veleučilište u Slavonskom Brodu, Slavonski Brod, 2016. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:174:380747

Prijavite se u repozitorij kako biste mogli spremiti objekt u svoju listu.