Vidošić, L. (2016). Upravljanje odnosom s kupcima zasnovano na društvenim mrežama (Završni rad). Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:174:270604
Vidošić, Luka. "Upravljanje odnosom s kupcima zasnovano na društvenim mrežama." Završni rad, Veleučilište u Slavonskom Brodu, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:174:270604
Vidošić, Luka. "Upravljanje odnosom s kupcima zasnovano na društvenim mrežama." Završni rad, Veleučilište u Slavonskom Brodu, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:174:270604
Vidošić, L. (2016). 'Upravljanje odnosom s kupcima zasnovano na društvenim mrežama', Završni rad, Veleučilište u Slavonskom Brodu, citirano: 22.01.2021., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:174:270604
Vidošić L. Upravljanje odnosom s kupcima zasnovano na društvenim mrežama [Završni rad]. Slavonski Brod: Veleučilište u Slavonskom Brodu; 2016 [pristupljeno 22.01.2021.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:174:270604
L. Vidošić, "Upravljanje odnosom s kupcima zasnovano na društvenim mrežama", Završni rad, Veleučilište u Slavonskom Brodu, Slavonski Brod, 2016. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:174:270604