završni rad
Upravljanje odnosom s kupcima zasnovano na društvenim mrežama

Luka Vidošić (2016)
Veleučilište u Slavonskom Brodu
Društveni odjel
Citirajte ovaj rad...

Vidošić, L. (2016). Upravljanje odnosom s kupcima zasnovano na društvenim mrežama (Završni rad). Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:174:270604

Vidošić, Luka. "Upravljanje odnosom s kupcima zasnovano na društvenim mrežama." Završni rad, Veleučilište u Slavonskom Brodu, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:174:270604

Vidošić, Luka. "Upravljanje odnosom s kupcima zasnovano na društvenim mrežama." Završni rad, Veleučilište u Slavonskom Brodu, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:174:270604

Vidošić, L. (2016). 'Upravljanje odnosom s kupcima zasnovano na društvenim mrežama', Završni rad, Veleučilište u Slavonskom Brodu, citirano: 19.05.2019., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:174:270604

Vidošić L. Upravljanje odnosom s kupcima zasnovano na društvenim mrežama [Završni rad]. Slavonski Brod: Veleučilište u Slavonskom Brodu; 2016 [pristupljeno 19.05.2019.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:174:270604

L. Vidošić, "Upravljanje odnosom s kupcima zasnovano na društvenim mrežama", Završni rad, Veleučilište u Slavonskom Brodu, Slavonski Brod, 2016. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:174:270604