završni rad
Digitalni marketing i upravljanje odnosima s kupcima

Mirna Blagović (2016)
Veleučilište u Slavonskom Brodu
Društveni odjel
Citirajte ovaj rad...

Blagović, M. (2016). Digitalni marketing i upravljanje odnosima s kupcima (Završni rad). Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:174:734737

Blagović, Mirna. "Digitalni marketing i upravljanje odnosima s kupcima." Završni rad, Veleučilište u Slavonskom Brodu, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:174:734737

Blagović, Mirna. "Digitalni marketing i upravljanje odnosima s kupcima." Završni rad, Veleučilište u Slavonskom Brodu, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:174:734737

Blagović, M. (2016). 'Digitalni marketing i upravljanje odnosima s kupcima', Završni rad, Veleučilište u Slavonskom Brodu, citirano: 20.07.2019., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:174:734737

Blagović M. Digitalni marketing i upravljanje odnosima s kupcima [Završni rad]. Slavonski Brod: Veleučilište u Slavonskom Brodu; 2016 [pristupljeno 20.07.2019.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:174:734737

M. Blagović, "Digitalni marketing i upravljanje odnosima s kupcima", Završni rad, Veleučilište u Slavonskom Brodu, Slavonski Brod, 2016. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:174:734737