prikaz prve stranice dokumenta Digitalni marketing i upravljanje odnosima s kupcima
Pristup korisnicima matične ustanove
završni rad
Digitalni marketing i upravljanje odnosima s kupcima

Blagović, Mirna
Veleučilište u Slavonskom Brodu
Društveni odjel

Citirajte ovaj rad

Blagović, M. (2016). Digitalni marketing i upravljanje odnosima s kupcima (Završni rad). Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:174:734737

Blagović, Mirna. "Digitalni marketing i upravljanje odnosima s kupcima." Završni rad, Veleučilište u Slavonskom Brodu, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:174:734737

Blagović, Mirna. "Digitalni marketing i upravljanje odnosima s kupcima." Završni rad, Veleučilište u Slavonskom Brodu, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:174:734737

Blagović, M. (2016). 'Digitalni marketing i upravljanje odnosima s kupcima', Završni rad, Veleučilište u Slavonskom Brodu, citirano: 28.09.2020., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:174:734737

Blagović M. Digitalni marketing i upravljanje odnosima s kupcima [Završni rad]. Slavonski Brod: Veleučilište u Slavonskom Brodu; 2016 [pristupljeno 28.09.2020.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:174:734737

M. Blagović, "Digitalni marketing i upravljanje odnosima s kupcima", Završni rad, Veleučilište u Slavonskom Brodu, Slavonski Brod, 2016. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:174:734737

Prijavite se u repozitorij kako biste mogli spremiti objekt u svoju listu.