prikaz prve stranice dokumenta Organizacijska kreativnost kao konkurentska prednost tvrtke Coca-Cola
Pristup korisnicima matične ustanove
završni rad
Organizacijska kreativnost kao konkurentska prednost tvrtke Coca-Cola

Radelić, Mario-Emanuel (2020)
Veleučilište u Slavonskom Brodu
Društveni odjel

Citirajte ovaj rad

Radelić, M. E. (2020). Organizacijska kreativnost kao konkurentska prednost tvrtke Coca-Cola (Završni rad). Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:174:042921

Radelić, Mario Emanuel. "Organizacijska kreativnost kao konkurentska prednost tvrtke Coca-Cola." Završni rad, Veleučilište u Slavonskom Brodu, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:174:042921

Radelić, Mario Emanuel. "Organizacijska kreativnost kao konkurentska prednost tvrtke Coca-Cola." Završni rad, Veleučilište u Slavonskom Brodu, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:174:042921

Radelić, M. E. (2020). 'Organizacijska kreativnost kao konkurentska prednost tvrtke Coca-Cola', Završni rad, Veleučilište u Slavonskom Brodu, citirano: 12.08.2020., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:174:042921

Radelić ME. Organizacijska kreativnost kao konkurentska prednost tvrtke Coca-Cola [Završni rad]. Slavonski Brod: Veleučilište u Slavonskom Brodu; 2020 [pristupljeno 12.08.2020.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:174:042921

M. E. Radelić, "Organizacijska kreativnost kao konkurentska prednost tvrtke Coca-Cola", Završni rad, Veleučilište u Slavonskom Brodu, Slavonski Brod, 2020. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:174:042921

Prijavite se u repozitorij kako biste mogli spremiti objekt u svoju listu.