master's thesis
Achievement of competitive advantage of small company based on the introduction of new products

Gabrijela Novak (2016)
College of Slavonski Brod
Cite this document...

Novak, G. (2016). Postizanje konkurentske prednosti malih poduzeća temeljene na uvođenju novih proizvoda (Master's thesis). Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:174:296469

Novak, Gabrijela. "Postizanje konkurentske prednosti malih poduzeća temeljene na uvođenju novih proizvoda." Master's thesis, College of Slavonski Brod, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:174:296469

Novak, Gabrijela. "Postizanje konkurentske prednosti malih poduzeća temeljene na uvođenju novih proizvoda." Master's thesis, College of Slavonski Brod, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:174:296469

Novak, G. (2016). 'Postizanje konkurentske prednosti malih poduzeća temeljene na uvođenju novih proizvoda', Master's thesis, College of Slavonski Brod, accessed 25 June 2019, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:174:296469

Novak G. Postizanje konkurentske prednosti malih poduzeća temeljene na uvođenju novih proizvoda [Master's thesis]. Slavonski Brod: College of Slavonski Brod; 2016 [cited 2019 June 25] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:174:296469

G. Novak, "Postizanje konkurentske prednosti malih poduzeća temeljene na uvođenju novih proizvoda", Master's thesis, College of Slavonski Brod, Slavonski Brod, 2016. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:174:296469