prikaz prve stranice dokumenta Organizacijska kreativnost kao konkurentska prednost tvrtke Coca-Cola
Access restricted to students and staff of home institution
undergraduate thesis
Organizacijska kreativnost kao konkurentska prednost tvrtke Coca-Cola

Radelić, Mario-Emanuel
College of Slavonski Brod
Social Department

Cite this document

Radelić, M. E. (2020). Organizacijska kreativnost kao konkurentska prednost tvrtke Coca-Cola (Undergraduate thesis). Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:174:042921

Radelić, Mario Emanuel. "Organizacijska kreativnost kao konkurentska prednost tvrtke Coca-Cola." Undergraduate thesis, College of Slavonski Brod, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:174:042921

Radelić, Mario Emanuel. "Organizacijska kreativnost kao konkurentska prednost tvrtke Coca-Cola." Undergraduate thesis, College of Slavonski Brod, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:174:042921

Radelić, M. E. (2020). 'Organizacijska kreativnost kao konkurentska prednost tvrtke Coca-Cola', Undergraduate thesis, College of Slavonski Brod, accessed 27 November 2020, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:174:042921

Radelić ME. Organizacijska kreativnost kao konkurentska prednost tvrtke Coca-Cola [Undergraduate thesis]. Slavonski Brod: College of Slavonski Brod; 2020 [cited 2020 November 27] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:174:042921

M. E. Radelić, "Organizacijska kreativnost kao konkurentska prednost tvrtke Coca-Cola", Undergraduate thesis, College of Slavonski Brod, Slavonski Brod, 2020. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:174:042921

Islandora Bookmark - Please login to use this feature